Har du en ny mobil?
När du har en ny mobil så finns det några saker att göra innan allting funkar precis som innan. Här berättar vi om hur du kommer igång med dina banktjänster som innan.
Vi finns här för dig om du behöver hjälp i sommar. Skriv, ring eller besök oss fysiskt - du väljer det sätt som passar dig bäst.
Du vet väl om att du kan göra dina vanligaste bankärenden i mobilen eller datorn alldeles själv?
I sommar är vi med på flera roliga aktiviteter - hoppas vi ses där!
Juli
Augusti
08 - 411 10 11
Om du förlorat ditt kort, säkerhetsdosa eller BankID.
0771 - 97 75 12
Hjälp och guidning i Internetbanken och våra appar.
0650-371 00
Brådskande ärenden och vardagsekonomi.
Öppettider i sommar
Vi finns här för dig!
facebook.com/halsinglandssparbank
Allmänna frågor
När du loggat in i vår Internetbank eller Mobilbank (appen för privatpersoner) kan du skicka frågor och funderingar.